11 Eylül 2008 Perşembe

GÜLE GÜLE SANA GÜLE GÜLEEE 27 aralık 2007

Yilin sonu geldi. Eh bir yilsonu degerlendirmesini hakketti bu blog, di mi ama? Blogun hakki bloga diyerek 2007'nin kisa ve sahsi bir ozetini gececegim musaadenizle;

- Ben gecen senenin bu gunlerini hayret ki net hatirliyorum. Bir vergi iadesi telasi almis basini gidiyordu. sirf benim ve Kayanin degil, Suha ve Cananin da fisleri arasinda kaybolmus ve (sıkı durun burasi cok tanidik) basimi kasiyacak zaman bulamamistim. Eh, o gunlerden baslayacak olursak, gelecek senemin cok daha verimli ve basarili gececegini tahmin ediyorum...

- Gecen sene sadece ve sadece kendi kendime ceviri yaparak ve gunun birinde muthis, saygi duyulasi, okundukca okunasi, gozleri kitap okumak ve bilgisayara bakmaktan sasi bakan bir cevirmen olmayi hayal ediyor ve buna engel olan herbirseylere kufur savuruyordum. Bu sene bu derin dileklerime biraz daha yaklastigimi hissettim,cunku artik kufur etmiyorum. Ayipmis kufur etmek, tersine herseyi sevmek gerekmis. Kiskancliktan catlasan da sevmeliymissin digerlerinin basarisini.

- Evimiz ayni ev, fekat L koltugumuz bize sevimli sevimli siritiyor salondan. eve baska da yenice birsey almadim bu sene. sadece camasir sepeti, cicek, birkac tabak canak gibi ufak tefek. bence bu buyuk bir basari. cunku aslina bakarsaniz ben onca satin alma hevesine ragmen sade olmaya cabalayan, evden atilan her parca esya icin zil takip oynamaya hevesli, kafasi karisik bir zatim. kafam karisik cunku bazen kantarin topuzunu kacirip bize lazim olan seyleri de "gozum gormesin seni, mendebuuur" diye gidecekler torbasina atabiliyorum. sonra da aaa, benim bir aynam vardi nereye koydum kimbilir, Kaya sen mi verdin birilerine aynami yaa, diye uste cikabiliyorum.

- cocuklar buyudukca buyuyorlar kardesim. biz bunlari aldigimizda bu kadar yemek yiyecekleri, bu kadar kapris yapacaklari ve boylesine gurultulu olacaklari soylenmedi valla. hem dilleri pabuc gibi hem de gozlerinden birsey kacmiyor. bir de birsey ogrendim gecende, soz verdigim seyleri onlar unutsa bile yerine getirmeliymisim. hah, oldu canim, bir sen eksiktin... bu sene cocuklar acisindan hem iyi hem kotu gecti aslinda. iyiydi cunku akillandilar ve onlarla sohbet etmek hic bu kadar zevkli olmamsti. kotuydu cunku bagirdigi zaman annelerinin ne menem cazgir oldugunu ogrendiler.

- Kaya ve isleri icin cok da iyi bir sene degildi acikcasi. cok uzun sure durgun ve verimsiz gecen is saatlerinden sonra, verdi bir karar ve kapatti poliklinigi. onun birseyleri bitirmede bu kadar inatci olacagini bilmiyordum ve bize anlattigindan cok daha fazla uzuntu duydugunu tahmin edebiliyorum.

- Gecen seneye oranla daha fazla kitap okudum, o bir gercek. ve yine gecen seneye oranla cok cok daha az tv izledim. bu da fevkalade sevindirici bir gidisat. ama bunda benim payim pek yok, sanirim cnbce'nin bu seneki dizi secimindeki basarisizlik asil neden. bir de kendimi harbi takdir ettim; orada burada yorumlarini okudugum, dinledigim tv dizileri, yarismalari filan hiic ilgimi cekmemis.

gec kaldim yarim birakiyoruuum

Hiç yorum yok: