1 Eylül 2008 Pazartesi

HELA DEĞİL MAKAM MÜBAREK 26 nisan 2007

Bu kadari da olmaz olsun yahu!!!

Yillardir dost bilip gittigim de bana kazik atacakmis ya, vallahi kime neye guveneyim sasirdim.

Surada da bir kac sefer ovgulere bogdugum, sevgili, canumun ici sevimli dostum beni pat diye yere vurdu abiler ablalar. Hem de tam b.ktan c.sten bir sebepten.

Bir cumlede olay aciklanir:

Bundan boyle

DOST KITABEVİ SINIRLARI ICINDE COCUKLAR DAHİL KİMSE TUVALETİ KULLANAMAZ

Kullandirmazlar. Bunu da cocugunuz o pek sevgili tuvaletlerini kirlettikten sonra ve tabi ki utansinlar diye bebelerinizin yaninda oyle bir yassah kardesim edasiyla yaparlar ki dumur olursunuz. Hıımmm! Demek bizim bal dok yala tuvaletimize isedin, seni gidi kendini ve mesanesini bilmez seniiii.

HER DOST DOST DEGİLDİR

Ay valla cok ayip... Cok bozuldum. İki adim oteleri D&R, hani su 3+1 tuvaletlerini buyuk kucuk her bir canliya acmis olan devasa kitapevi. ahh ah ben bilememisim de soylenmisim D&R'a vallahi de onlar pek daha medeniymis...

Ustelik nette bir adres bulurum da sikayet ederim diye eve isinladim kendimi, ama akilli ciktilar ustadim, sikayetini yut diyorlar, valla suyu bizden... ay dusunsenize bunlarin Karanfil subesinin alti cocuk parki adeta. oturaklar var, minik boy sandalyeler var, cocuklar otursun da soyle hos vakit gecirsin diye bir bedava kola servisi yapmadiklari kalmis. Amaaaaa tuvalet yasak. Cocugunuzun tuvaleti mi geldi, elindekileri firlatir gibi atacaksiniz, kosa kosa yukari cikip disari cikacaksiniz ve bir tuvalet arayacaksiniz nafile. Sonra benim gibi iki cocugu olanlar dosta geri donup kaldiklari yerden devam ederken bu kez ufagin cisi gelecek ve yolu artik bildiginiz icin bu kez daha da hizli cikip gideceksiniz bulamadiginiz tuvalete... Sonrasi mi, hay ben senin gibi dostuuun diyeceksiniz yuzunuzu goge kaldirip da.

SENİN GİBİ DOSTUM OLACAGINA...

Ya Allah askina bir soyleyin, haksiz miyim? Cis yapmak bir cocugun en dogal hakki degil midir? Cis icin yillarca otobusler durdurulmadi mi, ben mi yanlis hatirliyorum? Cikamadim isin icinden...

BANA DOSTUNU SOYLE

Ne yapacagim bilmiyorum. Tum kitapcilardan vaz gecmeden bir yol bulmaliyim. Su durumda gidebilecegim bir İmge kaliyor ama onu da elime yuzume bulastiririm bu gidisle.

Soyleyin hele, siz ne yapardiniz???

Hiç yorum yok: