1 Eylül 2008 Pazartesi

OĞLUM DOKTOR BABA OLACAKMIŞ 18 temmuz 2007

Sabah uyaninca ilk isi "Annee bugun kimin dogumgunuyduuu?" demek oldu. Yavrum, o uyku mahmurlugu ile kendi dogumgununden bile supheye dusmustu. "Senin" dedigimdeki sevincini goreydiniz. Sanki surpriz bir hazine bagislamisiz gibi sevinc ve heyecan kapladi yuzunu.

Sinan Pasa bugun 4'unu bitirdi. Daha onceden kreste bir kutlama yapmistik yapmasina ya, sans iste o gun sinifindaki butun cocuklar su ciceginden musdarip, evde dinleniyorlardi. Bizimki iki arkadasi, ablasi ve mudire hanimla ogretmeni ile birlikte mumlari ufledi Orumcek Adamli pastasinin ustundeki. Hediyesi de malum; Orumcek Adam kostumu... Hic bir laf etmiyorum. Erkek adam olsun diye bula bula Orumcek Adami bulup ona empoze eden biziz sonucta. Yoksa benim en sevdigim kahraman Tiger. Hayati kuyrugunun uzerinde ziplamakla gecen laylaylom arkadas...

Sinan simdilerde (tam iki gun once diyeyim) Transformers'daki robotlara takik. İyi ki bir film izledi meret. Sinemadan ciktiktan sonra butun arabalari isaret ederek "Bu da robota donusur mu? İyi robot mu olur kotu mu?" diye sordu durdu. Gerci o gorsel efekt bombardimanindan sonra ben de Sinan'dan farkli gozle bakmiyordum kiytirik Vosvoslara, Tipolara filan. Ulan bunlardan amma robot olur haa, diye hayallere bile daldim. Ben boyle olduysam siz Sinanin ic dunyasini bir dusunun...

Simdiki cizgi filmler cok siddet iceriyor diyorlar ya, hic anlamiyorum dogrusu. Ben o Voltranlari, He-manleri filan ruyamda mi gordum ayol? Sonucta su hic yaslanmayan Orumcek Adam bile bilmem ki kac yillik... Heidileri, Cicek Kiz Candyleri diyorlarsa eger,o zlemiyor degilim ama ona benzer cizgi filmler de var tvde. Hem acikcasi cok sevmeme ragmen ben bile ne kadar modasinin gecmis olduklarini idrak edebiliyorum, is ki simdinin zehir bebeleri fark etmesin...

Neyse, konumuza donecek olursak:

Sinancim, iyi ki dogdun, hayatimiza girdin. Hep

Hiç yorum yok: