11 Eylül 2008 Perşembe

UZAYDAN ATMOSFERE İNİŞ 17 aralık 2007

Yorgunluktan sehla bakiyorum.

Yastigi gorsem uyuyacagim.

Evdeki esyalar tozdan gorunmuyor.

Cocuklar kendi baslarina buyuyebileceklerini de kanitladilar.

Arkadaslarimin yuzunu unuttum neredeyse.

Peki neden? haftalardir suren Japonca İngilizce, teknik edebi, enteresan alakasiz ceviri maratonu yuzunden tabi ki de...

Ve fakat gercek dunyaya geri dondum nihayet! Ben değil miydim ya cevireyim dondureyim para kazanayim ismimi dergi kitap o-bu-su'da goreyim diyen? Bu iste bir yanlislik yapiyorum kesin. Ya birsey cevirmiyorum ve bostayim diye soyleniyorum, ya ceviriyorum ve tum dunya benden uzakta donmeye devam ediyor. İnsan bu kadar mi gerceklikten kopar...

Neyse geldim iste. Yazacak cok sey birikti amma bende hal mal kalmadi. Biraz dinlenmem lazim. Ve de bir sonraki ceviride nasil bir yol cizecegimi belirlemem. Hayatimi duzgun devam ettirirken isimi gorebilecegim makul bir yol. Bakin bakin, kelimelerim bile degisti. Hayatta "makul" kelimesini bu kadar dogal olarak yazacagim aklima gelmezdi. Ve idare, sevk, temin, tüzük, yönetmelik, yönetmemelik, vsvsvs...

cok yazmak istedim buraya bir an once. ama kafa toplamadan yazmak sacma olacak. hosgeldim diyecektim sadece. dedim de.

Hiç yorum yok: