1 Eylül 2008 Pazartesi

KİM KİMİNLE NEREDE NASIL 17 mayıs 2007

NTVde adini bilmedigim bir program var su anda, Beyaz sunuyor. Biraz once okur sorularina gecti, Tire'den Ozgur yazmis, neden Tire'de oturuyorum diye sormus. Evet Beyaz'in bu esprisine annem babam ve bendeniz 5 dakika kadar gulduk. ama komiiiik.

Yine istanbuldayim. bu kez harbi tatil ilan ettim beynime. bir de utanmadim Jack Kerouac(Allahim ne olur dogru yazmis olayim) isimli hos yazarin Zen Kaciklarini okumaya basladim. fakat bitirmeyi pek dusunmuyorum, sevmedigimden degil, tam tersi fazla sevdigimden. yani ben o kitabi bitirirsem direk yollara duserim, cagiririm arkadaslari evdeki esyalari, elbiseleri filan dagitirim guzel guzel, alirim bebelerimi ve kocami, cingene gibi gezerim daglarda bayirlarda. iste oyle bir yan etkisi var kitabin.

bir de sunlari dusundum su bir kac gundur. insanlar bazi seylere gereginden fazla deger vermiyor mu sizce de? Mesela sarap icmek, ya ne zamandan beri torensel bir sey oldu? yok once garson gelecek de tattiracak sana, begenirsen (kim begenmez) dolduracak kadehini, once koklayacaKsin sonra yudum yudum iceceksin. ya da hic olmadi evdeki o torensel havalar, ya da sevgiliyi aramalar, ya gelirken sarap getir lazanya yaptim demeler. ya da ev misafirligine sarap getirmeler, bak bu kalecik karasi seversin sen bunu, ay bilmez miyim kalecigin karasi itim olur benim. Ya ne gereksiz bir yasam ya... Ustelik ben saraba sarap demem icinde gazoz olmadikca. Ya da cocuk yetistirme. Allahim, bu kadar incigi cincigi cikarilan bir konu olabilir mi? cocugum gak diyecegine guk dedi amanin, boyu yasitlarindan 2 milim kisa vay basima, benim ooolum hello demeyi biliyor naaber? falan filan. yav tamam yapmissin bi hiyarlik kendini anne-baba yapmissin (ben haric:)), nedir ya, reklam mi yapiyosun, anlamadim gitti. aslinda soyle, bence insanlar hayatin kendisini onemseyecegine, gidiyorlar boku pusuru onemsiyorlar. abi yasiyorsun iste daha ne, her seyi bu kadar da ciddiye almaya ne gerek var ya...yok her yaz duzenli olarak tatile cikarmis, ay cik naaparsan yap uzaya cikasica. bu sene belki cikamazmis da ona uzuluyormus. annamiyorum kardesim evinde mutsuz musun ki tatilin hayalini kuruyorsun. ay sacmalamayim ben de.

jack abimiz isini biliyormus zaar. uzanmis cimlere yildizlari izlemis uykuya dalmis donmamak icin abuk danslar yapmis tek goz kulubesinde siir yazip durmus sarabi siseden icmis ve cok eglenmis.

ahhh ah bir kitap okudum hayatim degisti demeli miyim simdi???

Hiç yorum yok: