1 Eylül 2008 Pazartesi

ÖZLEM ZOP, İSTANBUL 17 mayıs 2007

Anaaa saat daha cok erken, e ben bi tane daha blog yazayim yahu.

Sissst, tamamen aramizda kalmasi kosuluyla biraz istanbul dedikodusu vereyim bari.

Bir kere, sunu basta belirteyim, burada dag tas dogurmus anacim. kimi gorsem ya hamile ya lohusa. hayir o degil, elimizi "su kadarcik" doldurmadan gidemiyoruz ki hayirli olsuna. valla bu istanbul her yonden butceye zarar. su susuzluk ile ilgili yasaklara bebek yapmayi da tikistiramazlar mi dersiniz? ya ucundan ya, ne bileyim her gun altlari yikandigindan gecici bir sure gobeklerinizi sisirmeyiniz filan diye...

neyse bu arada harbiden de cok bereketli bir gezi oldu bu sefer.

4 yildir gormedigim ev arkadasimi hem de cocuklu gorebildim nihayet. oglum pisirdigim corbayi icmiyor dedi, hala ayni sekilde yemek yapiyorsan ben de icmezdim dedim. neselendi o moralsiz haliyle.

sonra, ingilterede yasayan ve gecen ay evlenen baska bir ev arkadasimi gordum. evimize gelen misafirlere "ben bu evin seks bombasiyim" diye tanitirdi kendini. hala oyle oldugunu iddia etti, size bakinca oyle gorunuyorum ki, dedi. Ayy, cok seviyorum o salagi da ya...

sonracima botas'tan bir arkadasimla ilk kez cocuksuz bulusup bes saat boyunca gezindik durduk İkeada. O kadar uzun surdu cunku konusmaktan alisveris yapamadik ve bir seyler almak aklimiza geldiginde oyle yorulmustuk ki ilk gordugumuz banka oturup nerede yanlis yaptigimizi dusunduk durduk.

kardesime gittik bir de. goya kalmaya. fakat sinancik, arka bahcede oynadigi ciceklerden olsa gerek (!) kapti mi su cicegini... apar topar eve donduk cunku yegenin ve tabbi ki de henuz dogmamis diger yigenin cicek toplamasini istemiyoruuuuz.

10 yillik istanbullu arkadasimla hic bir sıkıntı duymadan ust uste 3 kez kaybolmamiz, annesi rus 7 yasinda bir kizin bizimkilere hem kiril hem de latin alfabesini ogretmesine sahit olmamiz (elbette ki mal mal baktilar kizcagiza), yeni bebesini hayirlamaya 2 saat ayirdigim lise arkadasimin azarlar ve cekistirmeler esliginde beni alikoymasi (seviliyoruz, anlayin artik), babamin cocuklari muthis uslanmis bulmasinin akabinde dilini isirmamasi yuzunden bizimkilerin gemi aziya almalari, annemde bulacagima emin oldugum (bkz eski bloglar) icin almamaya and ictigim Secret kitabini tam da iceriginde oldugu gibi cagirmamdan dolayi annemde oldugunu fark etmem (okumayanlara tam bir ozettir; ne istiyorsan adiyla cagir, kirmizi ford fiesta de, kaymakli ekmek kadayifi de, terzi olmak istiyorum de, uzaya gidecem de -abartma len- cagir. cagirdin mi, simdi bekle. hee bekle sen gelir emin ol) diger hos anektodlardandi.

anektod... bunu da sakinilacak kelimelere ekleyebilir miyiz luften.

Hiç yorum yok: