20 Ağustos 2008 Çarşamba

10 mart 2006

Çocuklar uyudu... Saat 19da uyanip 22de yatmalari sahane oldu valla, hic beklemiyordum.

Uyuturken dusuncelere daldim. Yeni tasinacagimiz evde salona sadece iki yesil berjer koysak, yerleri hali dosesek, bir iki de minder filan. . yerde yasasak yani. ohh valla yeni bir amac edindim boylece, yeni amaclar da insani costurur valla. bizimkiler biraz daha uyumasalar diger odalarin hayaline girisiyordum, onlar da yatma vaktine artik.

Yatma vaktinde neler dusunuyor insanlar acaba? Benin en sevdigim sey hayal kurmak, ama oyle olmayacak seyler degil asla, ucundan bucagindan illa ki su hayatta olabilecek, mucize demeyecegimiz seyler. Mesela benim cevirmenlerin hasi olmam, varsa bununla ilgili bir odul onu falan almam ya da bir burs filan ayarlayip Japonyaya gitmem ve orada yapacagim seyler. fakat gercek hayatimas o kadar sadigim ki hayallerim bile nasibini aliyor bundan. mesela kazandim ya burs ben simdi, Japonyaya ucakla gitmek beni kasiyor... hayalimde bile kasiyor. o yuzden layigi ile bir hayal bile kuramiyorum cogu zaman.

Solenden Sonra kitabi bitmek uzere, dun oyle bir kaptirmisim ki kisa vakitte 70-80 sayfa filan okumusum. Simdi kitap okuma havamdayim, ne bulsam dalacagim. burada en sevdigim kitabi sormuslar, cok dusundum valla. ama sunu soyleyebilirim Don Kisotu sevmeyen olsun.

Bugun Esine kahvaltiya gittim. Giderken bir cicek alip goturmek istedim, gecikmeli dogum gunu kutlamasi icin, fakat elimdeki cicekci goremedim, hem nakitim de yoktu zaar. Ben de pogaca aldim, sayilir mi?

Simdi ben bu 360a hep yahoodan mi girecegim anlamadim valla. belli bir sayfasi yok mu bunun? Neden bu kadar teknoloji ozurluyum bilmiyorum. asagida learn more diyor ama cok uzun oluyor onlar da, ben iyisi mi ozrume devam edeyim...

Nazli geldi aksam uzeri. Sayesinde ev biraz temizlik gordu. Anlattigi adrenalin gerektiren hikayeleri dinlerken bile fenalik gecirdim. Ben ki ilk ve tek binisimde gondolu durdurup oradan hizla uzaklasmis insanim. Tabi onu dinlerken hayata karsi ne kadar odlek oldugumu fark ettim. Yani aslinda kendimi bazi yonlerden cok korkusuz gorurum, gorurdum diyelim artik. Kendimi bir kutuya kapamisim da korumaya almisim gibi. Bir de Nazli temkinli kizdir benim gozumde, onun da bu kadar korkusuz olmasi sasirtici aslinda.

Kaya icmede, Secil arkadasina derse gitti, ben de cikiyorum cevirim beni bekler.

Hiç yorum yok: