25 Ağustos 2008 Pazartesi

BLOG BEDAVA 24 haziran 2006

Aslinda pek de yazasim yok. Neden ki? Bilmem valla, su gunlerde salaklar aleminde yasiyor gibiyim. Bugun Nazlinin evini aradim. Bir bey cikti, ben de Tolga diye konusup durdum, oo erkencisin bakiyorum filan diye. Sonra seste bir gariplik oldugunu anladim ve esiyle gorusmek istedim. Siz kimi aradiniz dedi hemen karsi taraf. Ben Ozlem, Nazliyi aramistim deyince bu sefer benimle daha bir samimi konusmaya basladi. Sonra anladim, karsimdaki de benim gibi biri. Tolga sandigim ve beni baska Ozlemle karistirip eski gunlerden bahseden Emre… Aslinda telefonda yanlis kimselerle de hos sohbetler yapabiliyoruz. Hic bozmasak ya, otursak akrabalari esi dostu filan cekistirsek, sonra da gorusuruz deyip kapasak. Yillar once boyle yanlis bir numara ile 2 yil sohbet etmistik, cok guzeldi. Ben oldukca sosyetik bir cevreye sahip yanlis arkadasimdan sosyete ile en bilinmedik dedikodulari duyuyordum, karsiligindaysa lisede kim kiminle ne yapmis onlari anlatiyordum, amma adil bir paylasimmis… Ama simdi buyudum bakin, 10 dakikada pes ediyorum.



Marasa gittik bir dugun icin. Maras cok degisik bir yer, aradiginiz aramadiginiz her turlu markanin fabrika satis magazasi var, tek bir dondurmacinin degisik adli bir suru pastanesi de. Evler 200 metrekareden basliyor ama at yok, kosturmuyorlar.



Bu bloga baslarken aman ne guzel birseymis ya, hep yazarim artik demistim. Aslinda hep yazasim da var ama bazen de iste boyle kalakaliyorum. Hatta kose yazarlarina, ek yazarlarina filan ozenmistim, buna benzer seyler yazip ustune para aliyorlar diye, ama ya simdi benim hissettigim gibi hic bi b.k yazmak istemediklerinde yok ben bu hafta para almayayim bakin zaten yazi da yok diyemezler ki. Gerci ucunda para kazanmak varsa muhtemelen gerekeni yapardim, hepiniz gibi. Cunku cocuklarin okula baslamasina 2 yil kaldi…



Neyse ben tutmayayim sizi, zaten Arjantin de 1 gol atmis…

Hiç yorum yok: