20 Ağustos 2008 Çarşamba

26 mart 2006

Offf, nasil yogun bir gun Allahim!! Ya, 40 carsamba bu kadar mi bir araya gelir ya! Bari carsambaya kadar bolseydik yapilacaklari...

Bir kere, evimizdeki teyze yadigari olan ve tasinirken muhtemelen yollarimizi ayiracagimiz 24 yillik camasir makinasi 2 ay daha bekleyemedi, tam da 2 gun once bozuluverdi. Yikiyor ama sıkmıyor (o cikiyorumdu degil mi?). Biz de secille elle sıkma, guzel durulama seklinde devam edemeyecegimize kanaat getirdik ve her gun yikamam gereken camasir yiginini bugun Sabit Babaya goturdum sabahtan. İki kocaman bavulla caldim kapisini, acti haliyle ama bana bakisindan anladim, bu kimdir ki camasirini benim evimde yikiyor diyordu gozleri. Ama cok kibardir, tek laf etmedi. Camasirlari makinaya atip Tunaliya ciktim, onlar yikanirken ben de gezeyim diye. Epey gezip cebimde fazlalik ne varsa verdikten sonra tekrar Sabit Babaya dondum, asayim temiz temiz camasirlarimi da diye. Gittim baktim ki Sabit Baba, bu ne ki burada calisiyor kendi kendine deyip camasir makinasini kapatmis, ben de bitti zannedip kapagini acinca ayaklarim deterjanli su oldu.

Eve gittim bu kez, kapatmamasini soyleyerek. SElma Teyze gelmisti Marastan, onu gormeye Zehra ve Sumer Teyzeler de gelmis, oturduk bir guzel sofraya. Biz birbirimize laf anlatmaya calisirken cocuklar Cinderella cdsi koydular sesi sonuna kadar acik. İyice kafam bulandi, kendi sesimi bile duyamadim bir ara ama caktirmadim

Yaaaaa, bu aslinda upuzun bir logdu ama kayboldu gerisi ve oyle yorgunum ki bir kez daha yazamayacagim.. Ay cok uzuldum

Hiç yorum yok: