25 Ağustos 2008 Pazartesi

İDRAKIMI SEVEYİM 15 ekim 2006

Nip Tuck baslamak uzere, bendeyse gereksiz bir huzun var.

Cocuklarima bagirdim bugun, hic istemedigim halde, ve hep yaptigim halde... Ne istiyorum suncaacik cocuktan bilmiyorum. Onlara degil de kendime bagiriyormusum gibi geliyor, ama kendime de neden bagirayim durup dururken degil mi... Her neyse zaten derdim kendimsem aynalara baka baka bagrimam icap ediyor, salak Ozlem ne diye canin cigerine oyle sesini yukseltiyorsun. Benim bagirmam da oyle pazarda ikizlere takke seklinde olmuyor ki, icimde ne kadar ses varsa, kendimle yarisiyormusum gibi disari cikarmaya ugrasiyorum...

Aslinda bu 30lu yaslar hem cok guzel hem de oldukca dayanilmaz. Bir yandan aferin diyor, bak icindeki gucu kesfediyorsun, hala bulamadiysan al sana hayatin anlami, bozdur bozdur harca... Diger yandan da alay ediyormus gibi, nabeer bak yaslaniyorsun, curuge cikacagin gunler cok uzakta degil... Hep bir seyler icin cirpiniyormusum gibi geliyor, belki ne icin oldugunu bilsem her sey daha kolay gelecek. Hayir gunluk hayattaki cirpinislardan bahsetmiyorum, onlara alistim artik; cocuk bakmaya, ev isine, para idare etmeye, arkadaslarla veya akrabalarla iliskiyi dengede tutmaya, arkamdan suvari birligi kosturuyormus gibi ceviri yapmaya, misafir agirlamaya, ve bana hala zor gelen bin turlu faaliyette bulunmaya... Ama sanirim hayata daha alisamadim. Ve alisamadan da yaslandigimi hissettigim icin bu durumdayim simdi.

20lerimde, bu gunleri dusunmeyecek kadar avareydim, herkes gibi... Derdim duzen kuracagim bir zamana ulasmakti, ama istedigim duzenin ne oldugundan bihaberdim... Simdi az cok duzen icindeyim ama bu muymus diyorum, valla ben bunu dememistim, neyi mi dedim, orasi hala muallak iste.

Aslinda icinde bulundugum ortamdan memnunum, gercekten... Ama buna alistim da o yuzden sanirim. Sukurler olsun ki biraz inatci bir tip degilim.

Of ya hic soylenmek istemiyordum gece gece, hem dizim de basladi.

İyisi mi siz su yukarida yazdiklarimi yazmadim sayin. Sadece aklimdan gecirdigimi filan dusunun.

Bekle Nip Tuck geliyorum...

Hiç yorum yok: