26 Ağustos 2008 Salı

HİÇ BİR ŞEYDEN ÇEKMEDİ 26 aralık 2006

Biraz once cocuklardan gizli 3 dilim sarelleli ekmek yedim. Hem de corbali makarnali aksam yemeginden sonra... Catlayacagim, azimliyim. Yerken bir disim agridi, o guzelim, sahane, insani eriten sarellenin en cok temas ettigi dis. Oysa ki daha gecen hafta disci arkadasimiz agzimin sagindan girdi solundan cikti ve itina ilen bir adet dolgu yapti. Yani gorseydi o gorurdu curugu, dese o derdi ay bu disinle sakin ola sarelle yeme ha diye. Sonuc; curukler konusunda sarelle daha tecrubeli...

Disciler, ya da daha fiyakali unvanlariyla dis hekimleri, benim cocuklugumun en aci verici anilarinin bas kahramanlari oldular. Annem, disciye gitmeden okula baslanmaz sozunu temel alarak beni Ceyhan discilerine emanet etmekle kalmamis, bir seferinde tam da artik hangi dis ise o, disim cekilmis ve ocunu yanagimi sisrmekle almisken, fotocuya goturup bir guzel resmimi cektirmisti. Hehe, iki cekim bir arada...

Sonra uzun sure ne dis ne hekim evimizde mevzu bahis olmadi. Ne zaman ki İstanbula tasindik ve annem kendine bir "aile discisi" buldu, o gun hepimiz eyvah dedik. Biz bunu biliyoruz, bu..bu..kabus geri dondu... Allahtan bu seferki yumusak elli yumusak dilli biriydi de ayaklarimiz bir ileri iki geri gitmeden muayenehaneden iceri girebiliyorduk. O zamanlar hangi agriyan disimi gostersem Kiymet Abla cikcikliyordu. Hayir Ozlemcim o degil onun ustundeki agriyor, diyordu. Aman ben bilmez miyim hangisi agriyor canim. Hayir efendim bak gor ustundekini tedavi edince agrin magrin kalmayacak... Tabi ki de bilmem kac yilini yanlis disi tedavi etmek icin okumamisti Kiymet Abla. O sakince benim agrimayan disimi acarken ben algimdaki yanilmalari dusunuyordum. Bir kez olsun agriyor dedigim disim curuk cikmadi, bu ne yaman celiski oluyor ki boyle...

Sonradan ogrendik, sonra dedigim gecen hafta; bu manyak disler boyle adami oynatirlarmis. Bak ben agriyorum ama bil bakalim hangimiz curuuk, diye. Simdiki disci arkadasim bunun psikolojik oldugunu soyledi ama ben hic bir neden bulamadim bu yanilgiya. Neden insan acisinda yaniliyor, yoksa mesela ben ev isinden bezmisken aslinda takildigim sinemaya gidememek mi? Yani boyle, insan disinde yaniliyorsa derdinde de yanilmaz mi?

Himm, fazla dis muhabbeti sarellemi getirdi. Yanlis anlamayin, bu sefer hangisi agriyacak merak ettim de...

Hiç yorum yok: