26 Ağustos 2008 Salı

ÖNCE ALIŞVERİŞ 6 ocak 2007

İki gündür vergi iadesi icin fis yaziyorum. Bu sayede, kisaca vay bee diyebilecegim senelik ailevi harcamalarimizi gayet acik ve net bicimde gordum arkadaslar. İnsan, yasantisi ile ilgili en gizli sirlari, ufak ayrintilari filan sip diye bir-iki gunde ogrenince zaten agizdan baska laf cikmiyor; vay beee...

Oncelikle neden kiyafetim yok, ben neden boyle fukara giyiniyorum filan diye soylenmemem gerektigini anladim. Tamam soyleneyim ama su sekilde; lan salak giyime onca para harcamissin ve hala kendine acindiran kediler gibi dolaniyorsun ortalikta. Ya ben nerede yanlis yapiyorum bilmem. Hem LC Waikikiyi harbiden zengin etmisim, hem Turkiyenin butun nadide sehirlerinden kiyafet almisim, hem de hala her sabah elma elmaaaa dememe ragmen uzerime uygun kiyafet bulamamisim... Cok acilmisim besbelli, Ankara neyine, o seni giydirir demeliymisim...

BU arada fislerimize bakan bizi sehrin entel ailesi sanabilir ciddi ciddi. Zira tum harcamalar icinde en cok egitime para saymisiz. Nasıl yapmisiz bilmem valla. Ne guzel, bu fisleri saklamak lazim, fotokopi ile filan. İleride cocuklara gostermek icin; lan bakin biz sizin icin yememisiz icmemisiz egitim havuzuna para atmisiz, hade bakayim sira sizdeeee...

Yemek icmek derken, harbi yememisiz galiba... Yaziyorum yaziyorum cikan rakama bakip guluyorum. Yaziyorum guluyorum yaziyorum guluyorum. Formumu iste boyle koruyorum...

Ben bir sene basinda yine boyle fis yazarken bir gaza geldim, var ya sununla surada yemek yemisim, aa o tarihte miydi, su gun sinemaya gitmisim, film de guzeldi haa diye diye bir notlar tutmusum. Kiyamamisim vermeye fisleri, gidenin ardindan hatira diye gun gun yazmisim ne yaptigimi bir deftere. Gecmis yilin arkasindan bon kalmak da buna derim...

Simdi bu sene son diyorlar ya, artik tam da keyfini cikarirken bitecekmis bu fis olayi, olmaz valla, katiyen kabul edemem. Gunluk de yazmiyorum, simdi nereden bilecegim ben mesela Nazli ile hangi tarihte Bulguroglunda cay ictigimi? Gerci orasi da fis vermiyor ya...

Gunluk mu tutsam ne...

Hiç yorum yok: