25 Ağustos 2008 Pazartesi

HÜR DOĞDUM AMA... 11 haziran 2006

Hic durust olmayi istediniz mi? Biliyorum hepiniz kendi capinizda durust geciniyorsunuz aslinda ama ben kainat capinda durust olmaktan bahsediyorum. Sahsi isteklerim arasinda su gunlerde en gozde istegim budur; patavatsiz denmesini goze alacak kadar durust olmak...

Yani;

Arkadasim, canim, dostum benim dedigim insanlarin bile o kucuk gizli hin dunyalarini gordugumu anlamalarina, fazla kilodan bayilmak uzere olan ama her nedense "birkac" kilo fazlasi olanlari durterek uyandirmaya, cocuklarini dunyanin en hasari, ozel ve tuzel, bicirik bebesi zanneden, diger cocuklara da "eh dogmuslar iste ne yaparsin" ninnileri soyleyenleri sag yumrukla kendine getirmeye, sigara icmeyen, icenlere hayati zindan eden ve fakat evinde butun mahalleyi kokutacak kadar camasir suyu kullananlari zihin temizligine cagirmaya, okudugu uc bes kitap, dinledigi iki kiytirik entel albumu ile basima "aydin"lik lambasi olanlari mum isiginin sukunetine davet etmeye, ve iste benzeri bir suru bunaltici/merakli/burnu her bir delige girmeye musait ukala arkadaslarimi hizaya getirmeye yarayan bir durustluk. ..

Bana karismak icin benim yasadiklarimi yasamak lazim. Yani evli, iki cocuklu, cocuklarina tek basina bakan, evini kendi temizleyen, huysuz, pratik, gezmeyi tozmayi seven, isten kacmayan, her turlu devlet dairesi ve banka ile kendi ilgilenen, yasantisinin her turlu zorlugu icin kendince kolay yontemler bulan, temizlige cok onem vermeyen, parasini ona buna harcamaktan hoslanmayan, kendini hep seven, hayattaki tek derdi bir ev almak olmayan ve tabi evini istedigi gibi; yani birbiri ile uyumsuz mobilyalarla, bir suru kitapla, ucuz tuvalet kagidi ile, cocuksu cercevelerle dosemek isteyen biri olmak lazim. Eger ki bu sartlara uyuyorsaniz, ki oyleyseniz pesinizi birakmam, bana az da olsa karisabilirsiniz. Ama bunun disinda bu benim hayatim. Ayni sekilde bu herkesin hayati, sanane kardesim, kimse kimseye karismasin, nokta.

Oyle bir durust olmak isterdim ki, burada gicik oldugum tum arkadaslarimin adini vermek, konusmak istemedigimde arayan birine kotu davranmak, isime gelmeyen herseye sanane demek, demek demek... Off, tam olarak anlatamiyorum zaten.

Herkes bir degil, herkes bir olmak zorunda da degil.

O yuzden...

Durust olalim (muthis bir kapanis)...

Hiç yorum yok: