26 Ağustos 2008 Salı

AYNA AYNA SÖYLE BANA 12 aralık 2006

Hic gecmeyecegini sanan ama bir iki hafta sonra diger binlerce arkadasi gibi gecmisin kuyusuna atilacak olan bir yila daha bay bay diyecegiz. Kimseye kalmamis bu dunya akillim, sana mi yar olacakti...

Simdi yepyeni piril piril bir seneye girmek uzereyken klayeyi onume alip bazi onemli hususlardan bahsetmek farz oldu benim icin. Ikibinyediden sahsi olarak bazi isteklerim olacak -ve yerine getirirse onu da gorecegim emin olsun-. Bunlari boyle aleni yazarsam da herhalde okuz degil yapar de mi? Kimbilir belki de harbi okuz yilina giriyoruzdur...

Her neyse ben kafamda ufak bir liste yaptim ve kim gormek istiyorsa, kim isteklerimi yerine getirecek guce sahipse haber ucursun yeter...

1. Gecen sene kendime yeni bir gardrop duzdum diye konusup duruyordum ya, hepsi fasa fisoymus arkadaslar, ne gari ne dolabi, belki ufak bir cekmece yerlestirmisimdir o kadar. Her sabah, ay yine sabah oldu ve gece sihirli peri gelmediyse yine ayni uyumsuz kiyafetler beni bekliyor diye basliyorum gunume. 2007de hepsi bir birine pek yakisan kislik kiyafetlerim olur issallah...

2. Bu sene yemek konusunda epey minimalist takildim; bir sebze yemegi, yanina karbonhidrat, al sana aksam sofrasi. Salata mi? GOPta bir bar adiydi. Bu sene oradan bir kac yemek tarifi alayim da arkadaslarima deneyeyim isterim.

3. Okumaya icimin gittigi ve maalesef sanki kutuphanemde cok guzel durur diye almisim pozu yapan onca kitap itina ile okunmayi bekliyor. Fislerime bakan da beni entelin Allahi sanacak, ama yok merak etmeyin, kutuphanemdeki kitaplarin coguna daha el degmedi. Seneye desek?

4. Cocuklara, bakin saclarimi sizin icin supurge ettim desem inanirlar. Bu sene icinde 2 bilemediniz 3 kez Hasan kuafor ziyaret edildi ve her seferinde artik ezberlenmis azarlar isitildi. Gelecek sene Hasanin dilinde tuylere mahal verilmeyecek ve ahenkle dans eden saclara kavusulacak, diyorum.

5. Hep istedigim ve iki senedir yapmaya calistigim sey daha ozenli calisilarak vucut bulacak; cocuklara ucuzluktan yazlik-kislik alip depoya dolduracagim. Siz dolap deyin kapaklari kapaliyken, ben onun icini biliyorum. Depolara oylece atarsiniz ya ne bulursaniz, sonra da soylenirsiniz amaan nasil duzeltecegim ben burayi diye, iste benim icin dolabin anlami budur.

Simdilik bu kadar, e onumuzde daha var gun, boyle aklima geldikce yazarsam dusunmek icin payi olur okuyanin di mi?

Hiç yorum yok: