25 Ağustos 2008 Pazartesi

KÜTÜPHANE NEREDE 23 mayıs 2006

Kendimi seviyoruuuum, evimi seviyoruuum, faturalarimi odemeyi cok seviyoruuuum…

İste annemin yeni tribi. Bir kitap okumus ve okudugundan beri her seyi sevdigini iddia ediyor. Sadece kendi sevse iyi, bizi de sevmemiz icin zorluyor. Kitap her seye olumlu yaklasmayi ogutluyor sadece, ama annem sevgi vermekten daha olumlu bir davranis dusunemiyor, boylece cicekler ve boceklerden sonra ev sahibimizi ve ev temizligini de sevmek durumunda kaliyoruz. Her neyse annem bu icinden sevgi fiskirir haliyle Ankaraya geldiginde benim butun umutlarim tukenmek uzereydi. Cantasindan cocuklara hediye, bana salipazari tisortu, cikolata ve bir adet kitap getirmisti. Sonradan inceleyince yanlis kitabi getirdigini anladi cunku iceriginde hastaliklar ve nedenleri yaziyordu, mesela siz ayak agrilarinin ilerlemeyi reddetme ile ilgili oldugunu biliyor muydunuz? Tabi ki buna alternatif tip diyorlar ve annem alternatif doktor olmanin hic de fena bir fikir olmadigini dusunup bana da ogutlemek istemis kitabi. Bir de getirebilseymis… Her neyse, bu konuda en hosuma giden sey, bu alternatif her ne haltsa, annemin ve teyzemin bu inanisi, dini vicdanlari ile kombine etmeleri. Mesela annem bugun hic sevmedigi birinden bahsediyordu, Allahim uzak etsin beni ondan filan dedi. Sonra bir dusundu, ay ne dedim ayol, kitap duymasin valla, boyle seyler dusunmemem lazim tovbe tovbe demeye basladi. Sanki kitap onu duyacak da himmm ne dedin sen bakiim, seni aydinliga cikarmam haaa, diyecek.



Ev tuttuk… Dunyanin en pimpirikli ev sahibinden, dunyanin en vurdumduymaz kiracisi olarak. Amaaan, sikayet edecek olursa veriririz eline bir alternatif kitap aman da kiracilarimi seviyorum diye gezer durur.



Daha fazla yazasim yok valla. Mutluyum, bilirsiniz ki ilham perisi insanlarin karmasik kafalarini sever. Evet, benim blog yazmak icin bile ilhama ihtiyacim var, ne olmus…İlhamimi seviyoruuuum.



Nohut oda bakla sofa

Gelin kuralim sofra

Hiç yorum yok: