20 Ağustos 2008 Çarşamba

6 nisan 2006

Ankaradaki Operayla İstanbuldaki Pera... Anlamsiz bir baslangic oldu ama su basligi yazarken aklima geldi, cok uyumlu bir ikili. Farkli sehirlerdeki ayni semt isimlerine dikkat ettiniz mi? Ulus/Karsiyaka/Gaziosmanpasa. Bu kadar... Haaa simdi aklima geldi, bir sehirin en luks semti obur sehrin en kiliksiz semti olabiliyor, bunu diyecektim. Amaan ben de bir sey diyecegim sandim...

Bugun Beyogluna gittik İbo ile. Kadikoydeki bulusma yerine giderken olabilecek en uzun ve enteresan otobuse binmisim. Yani yuruyerek gitsem Kadikoye belki daha once varirdim. Ama cok degisik yerler gordum bir yandan, istesem bir kez daha bulamam oralari. Umraniye, Dudullu... Bir ara cingene kadinlar bindi bir kac durakta, kucaklarinda bebekleri ile merkeze ise gidiyorlardi sanirim. Cok uzuuun bir yolculuktan sonra vardim Kadikoye ve iskeleye. Karakoye ve tunelle Beyogluna ciktik. Buraya kadar her sey normaldi. Ama Beyogluna adim atar atmaz cozutmaya basladik. Her iki adimda bir aciktim deyip 3. adimda gozumuze bir sey takildigi icin durup oyalandik. Boyle dur kalk dur kalk epey surdu sevgili, sahane, 1 numara, gozumun nuru Japon lokantasina gitmemiz!

Japon lokantasina gitmeyi neredeyse kendimi bildim bileli isterim. Ama oyle bir imaji vardi ki bende, kapisinin onunden gecsem cebimdeki para eksilir gibi geliyordu. Meger oyle degilmis, meger bir kap Japon yemegi dusleyerek gecen yillarim bosunaymis. Tamam her gun gidemem... her hafta da... Aslinda her ay bile gidebilecegimi sanmiyorum. Ama ne bileyim 6-7 ayda bir gitsem butcem sarsilmaz.

Off, yine cok uzun bir seyler yazmistim yine silindi. Ben bu teknolojik seyeri beceremiyorum abicim. Baksana yazacagim iki satir blog, onu bile yuzume gozume bulastiriyorum...

Her neyse, bir suru fotograf cektim iste, aman ne guzel. Negatifleri kaybetmeyim de! İbo bir alet almis bilgisayarina, bir tur scanner, negatifi koyuyormussun bilgisayarda resmini cikartiyormus. Neler cikmis sen hala bir bilgisayari kullanmayi bileme...

Neyse, Beyoglu cok guzeldi, eski enteresan insanlari yoktu ortalikta herkes pek bir siradan geldi ama hersey bir baska, orada da Pasabahce var ama adi Pasabahce Pera... Bilmem anlayabildim mi ne demek istedigimi... Anlayabildim... Ne salagim yaaaaa.

Hiç yorum yok: