25 Ağustos 2008 Pazartesi

KAFTANSIZ KİRACI 14 mayıs 2006

Biraz once teyzemi aradim, anneler gunu icin. Teyzem hayatimda tanidigim en matrak insanlardan biridir, olaylara hep komik tarafindan bakmaya calisir, ben de bu ozelligimi ondan almisim, gerci onu yilda bir iki kez goruyorum ama hemen kaparim, bakin simdi de konuyu nasil kapayacagim. Of her neyse, o da bana esinin (ayni zamanda babamin kucuk kardesi olur esi, yani amcam, ay tamam kesiyorum, sizlerin zeki oldugunuzun farkindayim arkadaslar, sorun bende bende merak etmeyin) nerede kaldik, ha esinin onunla konusmadigini soyledi. Gecen gunku FB GS macinda enistem tuvaletteyken teyzem gool diye bagirmis, enistem Fener gol atti diye isini yarim birakip elleri havada salona gelince golu atanin GS oldugunu anladigindan beri kus olduklarini soyledi. Mantikli bir sebep ama hic Fenerli olmadim, isim bitmeden de kimse icin tuvaletten cikmam. Her neyse, insallah bu kez yener, sampiyon olur vs vs dilekleriyle kapadik telefonu. Simdi de enisteme kimse ulasamiyormus, yani telefonla.

Cok acayip gunler yasiyorum. Ev buluyorum, kapora veriyorum, sonra kaporayi geri aliyorum. Bir saat once en begendigim semt Bahceli olurken bir saat sonra bir daha Bahceliye gitmem valla diyorum. Diyorum da diyorum, bosa atiyorum, doluya koyuyorum, sinirden agliyorum, sinirden guluyorum, kahvaltida corba icip aksam kahvalti yapiyorum. Bagiriyorum, cocuklari cagiriyorum, ruyalara yatip uyuyamadan kalkiyorum. Olmayan duzenimi korumak adina ev islerine bulasamiyorum.

Sorun su ki, bir ev buldum Bahcelide, cocuklarin baslayacaklari kresin hemen arkasinda. Yani bu amacla ev bakiyor olsaydim kaftanim basimda gulumserdim. Fakat ben Ayrancida, sahibinden, eli ayagi duzgun, kombili bir ev hayal ediyordum, yani kaftan maftan hikaye... Siz hic ev tuttunuz diye gece gunduz agladiniz mi? Daha kontrat imzalanmadan banyo deliginden cikmasi sadece muhtemel boceklerle bogustum 2 gun. Sonra badana yuzunden acilip kapanmayan kapi pencerelerle. Ve en sonunda gayet yuksekte olmasina ragmen eve girmeyi basaran munasebetsiz bir hirsizla kavga ettim, yine 2 gun boyunca. Olup olacagi 2 ceyrek altinimi koyacak delik arastirdim. Hayir, birakin kontrati, ev sahibi ile tanismisligim bile olmadi. Ama ben evini gelisiguzel kullandim iste hayallerimde. Ve bu sabah anneler gunune aglayarak basladim elbette. Cunku emlakciya verdigim tonla olculen paraya artik kapora demek saygisizlik olurdu. Belki de bu yuzden tasinmadan onca yasanmisligim oldu o evde. Neyse ki emlakcimiz mesleginin farkinda degildi. Biraz sinirlendi sanirim musteriye ve onun bilimum arkadas es dostuna 3 kez gosterdigi evin tutulmayacagina, ama yarin gelin kaporanizi alin deyince bocekler de kacti, hirsiz da...

Yarin yeni bir gun, yeni gunes, yeni bulutlar ve bir ekmekle Hurriyet gazetesi... Gelin ev ilanlari valla bisi yapmayacagim...

Hiç yorum yok: