25 Ağustos 2008 Pazartesi

DÖN BABA DÖNELİM 19 eylül 2006

Kayanin dedigine gore en buyuk donekligimi evlenirken yapmisim. Simdi boyle deyince baska biriyle evlenecektim de son anda Kaya ile evlendim manasi cikaran arkadas olursa onu tebrik etmek isterim. Canim damat planladigim damatti da, uzerime giyecegim sey ve evlenme seklim konusunda aslina bakarsaniz en hizli ve keskin donekliklerimden birini yapmistim hakkaten. Diyordum ki hep Kayaya, tabi en uysal ve iyi kiz halimle, ay ne gerek var oyle gelinlikti torendi, onemli olan niyet, atariz imzalari olur biter, valla kot bile giysem umrumda degiiiil, hem birak oyle sasali dugunleri, nikah bile yapmayiz ne gerek...

Dugunumuzde, dikkatinizi cekerim nikahimizda degil, telli duvakli dugunumuzde 150 kisi vardi en azindan. Ve sakin bir hayat, 3-5 arkadasla aksam disarida takilma, buyuk ekran tv gibi gayet hos hayaller kuran zavalli Kayacim daha ilk gunumuzde o 150 kisi ile tek tek tokalasirken, gelinligimin kuyruguna basmamak icin sek sek oynarken veya annemin arkadaslari olmasi muhtemel hic tanimadigi orta yasli bayanlarin, damaaaat buraya halaya hadi nidalari esliginde halaylar cekerken, icinden uygun bir dille evlilik hayatimiz boyunca bana epey dikkat etmesi gerektigini soyluyordu herhalde; bu kadin nikah odasinda kot giyecekti, kooooot.

Soyle bir bakinca, evet abi donekim ben. Hic savunulacak yanim yok. Ustelik Kaya hakliydi, bana dikkat etmesi, ya da hadi en azindan dediklerime zerre kadar guvenmemesi gerekiyordu. Pekala sondaki du yu kaldirin, cok gereksiz. Her neyse, olaylar genelde soyle gelisiyor, cok basit bir ornek size;

1. Kaya evdedir, o gun calismaz. Ozleme der ki, karicim istersen Nazli ile filan bulusabilirsin. Fakat bu bulusma Ozlemin aklindan hic gecmemektedir. O daha cok cocuklarla takiliriz bugun diye dusunuyordur. O yuzden, aaa yok valla, bugun sizinle olacagim, der salondaki Kayaya.

2. Ama tabi tedbir olarak -ne tedbiri bacim- Nazliyi bir arar, yoklar bakalim bos mu diye. Aaaa, Nazli bos ve bulusmaya musait, ay ne kadar can alici bir durum bu boyle...

3. 1 saat sonra filan, Kaya kulaginda talimatlar, Ozlemi ugurlar kapidan; yemek buzdolabinda, tv seyrettirme cocuklara, oglunla araba oyna, vidi vidi vidi... Yani herseye tamam da bu talimatlar adami olduruyor -Kayanin kabullenmis ic sesi-

Hay Allah yine donmus birileri herhalde...

Ama donekligimin de sinirlari var elbet. Tamam, bugune kadar hayir dedigim bir cok sey sonunda evet oldu kabul, ama arkadaslar dikkat; evet dedigim hic bir sey hayir olmadi. Yani cozum dogru soruyu sormakta -höö-.

Yanlis anlasilmasin, bu doneklik mevzuunu sadece Kaya ile sinirli tutmuyorum, olur mu canim oyle sey, sonra onu kayirdigimi filan dusunurler... Ne bileyim, birinde gorup, gayet de inanarak hic benim tarzim degil valla dedigim bir seyi ertesi gun almisligim mi dersiniz -ulan bari bir kac gun bekle-, hih dijital makineler icten degil bi kere deyip de cekilen fotolara bakip catir catir catlamisligim mi dersiniz, ben asla hislerimi tanimadiklarimla paylasamam diye dusunup de nerde ulan internet blogumu yazacagim demisligim mi, valla hangisini derseniz deyin ama doneklik kotu demeyin... Hani donegim diye demiyorum, insan degismeli di mi, degisim guzeldir, ferahlik getirir...

O yuzden, hadi herkes halayaaa.

Hiç yorum yok: