20 Ağustos 2008 Çarşamba

9 mart 2006

Pekala, bu sabah saat 7de actik gozlerimizi. Hala ruyadayim zannettim oencereden diasri bakarken, cunku dun olanca kurulugu ve karaligi ile karsimda duran sokak bugun islak ve beyazdi, evet kar yagmisti gece. Hep boyle bir sabahi hayal eder dururdum, hic bekemedigim bir zamanda yagan munasebetsiz kar...

Kar yumusatir havayi diye buyuk bir yanilgi var sanirim toplumumuzda ve diger toplumlarda. Benim her bir yerlerim dondu Kizilaya giderken. Hem trafik de vardi bugun. Neden bilmem, hic biryer kapali degilken kar ve yagmur hep trafik yapar. Vardir elbet mantikli bir aciklamasi. Ebruya postami attim. Tabi muthis akilli bir kiz oldugum icin zarfin icine mektubu atmayi unuttum. Ya, iste beni en iyi ozetleyebilecek ornek. Kafasi karisik biriyim, hep boyleydim, neyse ki simdi cocuklari bahane edebiliyorum.

Neyse iste dun kadinlar gunuydu, Gulru kardis kutlayalim dedi, kutladik Nazli ile birlikte. Donerken bir kavgadan zor siyirdim, kavgadan olabildigince uzaklasacagim diye en onde ben kostum valla. Herkes arkamda kaldi, o kadar tirstim.

BU kadar iste, gerisi yarina filan herhalde

Hiç yorum yok: