25 Ağustos 2008 Pazartesi

ŞEYTAN ALDI GÖTÜRDÜ 20 ekim 2006

Saat geceyarisi 1 olmus, biz Kaya ile tv basinda gozler faltasi duruyor ve sonra birbirimize bakiyoruz. E ac bir bolum daha izleyelim bari diyor nihayet kocacim. Gozumdeki sevinc piriltisi ile, eeeh yarin da uykusuz kalayim ne olcak, birileri uyku olcerle kapima mi dayanacak sanki diyorum ve de aciyorum Lostun bir sonraki bolumunu.. Evet arkadaslar, ben su siralar kendimi kaybettim, hayatim, ceviri-kres-Lost ucgeni etrafinda donuyor, arada kocami da yandas yapiyorum ki seetmesin. Neetmesin... bilmiyorum, aman daha heyecanli oluyor iste.

Lostu seyretmeye basladigimdan beri aklimda Ethem Dede var. Aman o da kim yahu diyorsunuz simdi, di mi. Aciklayayim efendim; Ethem Dede, benim kaybolan esyalarimi bulan sahis. Soyle ki; evde -hem de 2+1, minik, goya esyadan arindirdigim ve nihayet duzenli yapabildim diye ovundugum evimde- kaybolmayi becermis ve daha da onemlisi bir turlu bulunamamayi basarmis anahtar/kitap/pil/uzaktan kumanda/para/her neyse, esyami bulabilmek için ilk yaptigi sey Ethem Dedeyi yardima cagirmak oluyor. Dedemiz kaybolan her esyanizi itina ile buluyor, hem de o dakika... Bir seferinde kardesimin pasaport ve ucak biletini yolculuga 3 saat kala bulmus ve aile saadetimizin devamina buyuk bir katkida bulunmustu. Tabi dedemiz bunlari babasinin hayrina yapmiyor. Tek sarti, esyanizin degeri karsiligi belli sayida gobek atmaniz... Biraz garip bir alis veris farkindayim ama benim gibi sabah aksam daha biri bulunmadan digerini kaybeden biri icin yapilmayacak sey degil. Kim kaybetti ki ben bulayim demiyor, yemiyor icmiyor yardima kosuyor sagolsun Ethem Dedecik. Onu bu yollara kim suruklemis bilemem, ama gobegimi atar, sevincimi yasarim.

Diyorum ki, su dizidekiler icin de bir gobek adasam mi? Yani hem uykusuz gecelere bir son veririm, hem de kardesim o ne oyle yasadiklari adamcagizlarin ya. Sabah aksam baslarina bin bir turlu sey geliyor, benim diyen dayanamaz.

İyisi mi biraz daha bekleyeyim, belki bir ucak filan gecer. Gece gece rahatsiz etmeyelim simdi dedeyi...

Hiç yorum yok: