26 Ağustos 2008 Salı

KAR KAR KAR, CANIM GÜZEL KAR 14 mart 2007

Yok yok ben evimin hanimi olamayacagim galiba.

Sabahtan beri hanim hanim pazarima gittim, evin eksiklerini aldim manavdan, evi toparladim -inanmayacaksiniz ama supurgeyi acip 5 dakikada yerleri bile temizledim-, yani her seyi derli toplu yaptim ve oturup saate baktim; oglen bile olmamisti... Eee, sonra ne yapacagim. Su saate kadar bilgisayarin basinda e-postalarimi duzenleyip abuk sabuk sayfalara girdim ama yok iste buraya kadarmis tatilim... Canim sıkıldı.

Demek ki o kadar soylenmeme ragmen ceviri beni epey oyaliyormus. Ceviri yaptigim gunler zamani durdurabilene askolsun yahu. Himm, guzeeel...

Bu arada, arkadaslarimdan birinin bana zorla sattigi bir bez var, cam bezi. Gulmeyin hemen, o da farkinda benim cam bezi alacak son kisi oldugumun fakat satabildi iste, nasil oldu bilmiyorum deli gibi bir paraya aldim sevgili cam gibi bezimi. Aldim ve eve geldim. Bir sure birbirimize baktik melul melul. Tozlarin evde dans ettigi bir gun, e kullanayim bari dedim, yaziktir cebimden eksilen paraya. O da ne, bu bez bir mucize, vallahi de gozle gorulur bir mucize. Ben tabi ki cam silmedim once, cunku hayatimdeki ilk ve tek cam silme deneyimimde camlarim cok saglam bez cizgisine kavusmustu ve tovbe ustune tovbe etmistim bir daha asla camlara 2 metreden fazla yaklasmamaya. O yuzden ince mavi ve pahali bezimi toz almakta kullandim ilk olarak. Aman aman nasil anlatayim size, oyle buyulendim ki temizliginden, simdi tum eski bloglarimdaki yazilarima inat iki gunde bir islativeriyorum bezi, siliveriyorum televizyonumu sehpami daha ustune zerre toz yokken, ooh degmeyin keyfime. Derkeen, bir gun salonda bos bos oturmus arka bahcemizi gozetlerken camlarin az biraz kirlendigini fark ettim. BU temzilik hastaligi boyle basliyor sanirim. 6 yillik evliligimde camlarimin gordugu en iyi temizlik 2 mevsim ara ile oluyordu, fakat iste bez bu abicim insani bir anda titiz yapabiliyor. Her neyse, islattim azicik bezi, ufak olan bir camda denedim. Olay su, bezi cama suruyorsun ve bekliyorsun, yani kurulamak, parlatmak filan yok. 2 dakika sonra gozler pencereden disari firlayacakti cunku silerken cami dusurdugumu zannettim bir an. Oyle temiz oyle parlak oldu ki... Ben tabi hizimi alamadim, evde cam ayna ne varsa sildim de sildim. Yani diyecegim o ki, benim gibi temizligi ogleden once bitirip ogleden sonra sıkılmak isteyen varsa, bu bez tam onlara gore. Soylemeden edemedim...

Himm, simdi bu blog da bitiyor, ben naapsam ki... Disari cikmak istemiyorum, hava soguk ve aaa kar yagiyor. Mediaplayerdaki radyodan bir Japon kanali buldum, cayimi yudumlayip onu dinliyorum. Dur biraz da Yokohamaya bakayim googleda.

Kar durdu...

Hiç yorum yok: