20 Ağustos 2008 Çarşamba

27 mart

Yabancilar Konusmak mi Dediniz??
Bir yandan yaziyorum bir yandan crayolanin sayfasina bakiyorum. ne guzel seyler var abi su dunyada yaaa.. Adamlar cop diye yuzune bakmayacagimiz seylerden faaliyet yapiyorlar. İsin ilgnic kismi onlardan baska seyi de kullanmiyorlar, illla cop kilikli olacak yani. Ben de oradan cocuklarla yapabilecegimiz ve cop kutumu bosaltacak faaliyetler ariyorum simdi. Cocuklarin ilgisini ceker mi bilmem ama onlar uyurken ben deneyebilirim. Eh reklamini yaptim, yazayim bari su adresi acik acik da ici cocuk kalanlar ilgilenebilsin; www.crayola.com.

Aslinda kendimi bir kaptirabilsem cocuklarla birseyler yapiyor olmak cok eglenceli. Sadece adapte olmam zaman aliyor. Yani yanima gelip de oynamak istediklerinde gozum okumak istedigim kitaplara, duzeltmek istedigim dolap iclerine, kutusunda masum masum icilmeyi bekleyen kahveye veya ne bileyim aslinda hic de yanina yaklasmak istemedigim utuye takilmazsa ben de oyuna kaptirabiliyorum. Universitede 2 yil boyunca yaz tatillerinde 2 cocuga baktim. Hic bir ayrintiyi hatirlayamiyorum ama muthis eglendigimi biliyorum. Cocuklar oynamak istemese ben onlari zorluyordum, yani annelerinin her yaz basi beni yana yakila aramasinin sebebini simdi anliyorum. Ama bir turlu kafam almiyor, ben nasil eglenirmisim onlarla ya? Nasil o kadar zevk alirmisim cocuk bakimindan?.. Simdi popomu kaldirmak icin epey ugras vermem gerekiyor, galiba buyukler dunyasi agir basiyor. Yine de bir cok anneden daha ilgili oldugumu dusunuyorum. Anneme kalsa biraz kelimesi fazlalik, benim cocuklar icin yasadigimi saniyor (tabi cumlemde biraz kelimesinin olmamasi da ayri hikaye). Kendime hic bakmiyormusum, cok zayif ve solgunmusum, bla bla bla (ıyyy)... Aslinda gun icinde neler yapip da zaman gecirdigimi hic bilmiyorum. Valla ya, ben nasil yasiyorum fikri olan var mi?

Ben bir liste yapacagim izin verirseniz cunku merak ettim simdi

1. tuvalete gidiyorum 2.kahvalti yapiyorum 3.yemek hazirliyorum 4. etrafi topluyorum (aslinda gunde 45 defa filan) 5. cantami duzenliyorum (bu da gunde 5 defa vardir en azindan) 6. makinaya camasir atiyorum (her gun) 7.gazete okuyorum 8. camasirliktaki kurulari yerlerine yerlestiriyorum 9. hayal kuruyorum 10. cocuklarla vakit geciriyorum 11.bulasik yikiyorum 12. yerleri siliyorum (kac gundur yapmadigim bir sey) 13. utu yapamiyorum (4-5 camasirlik olunca utanip basina geciyorum ama) 14. Secillle kahve iciyorum 15. maillerime bakiyorum 16. ay bulamiyorummm.

Ama sanirim bunlari yazdigim kadar seri yapamiyorum. Bir de disari cikip gezmeler var ki evlere senlik. Bugun mesela sinemaya gotrumek istedim cocuklari, Bambiye. Fakat nedense kendimizi Realde disari cocuk parkinda borek ve ayranla ogle yemegi yerken bulduk. Armadaya giderken baktim saate, sinemaya 10 dakika var, karnimiz da bir ac bir ac (benimki yani), surdum arabayi Bilkente, orada da kesin oynuyordur Bambi diye. Tabi herkes de Bambiyi oynatmak icin siraya giriyordu sanki. Gidince gorduk ki Cinebonus'ta hep buyukler icin korkunc filmler (gidemiyorum bok atayim bari), biz de boregimizi ayranimizi aldik disari ciktik. Birileri de getirmis torununu torbasini. Benimkilere bakip ay pek bir guzeller masallah dedi kadin, kendi torbasi da tatliydi ama oyle bir israrla ovdu ki benim cocuklari, bir kez daha alici gozle bakmak zorunda kaldim, benim gormedigim ne goruyor diye. Sinani pek bir havali buldukca ben de diyecek bir sey bulamadim "yaa kimseye de yuz vermez" deyip durdum. Sonra kadinin kizi geldi, yani torunun annesi. İkisi de sizin mi vah vah ne zordur size, ama belli bir deri bir kemik kalmissiniz, neyse artik buyurler birlikte diye bir yaylim atesine basladi, ben de tamamdir dedim, buradan acilen kacmam lazim cunku honk diye kalakaldim yanlarinda, yuzumde bir gulumseme salak salak her seye onay vermektense... Ben kimse ile boyle lank diye sohbete girisemiyorum, bende mi bir gariplik var acaba. Napiyim abi tanimam etmem neden hemen kendi muthis fikirlerimi insanlarla paylasayim? Once sorarlar, durumu ogrenirler, sonra yeterince ogrenince de seni asla bir daha dinlemezler. Ya genel fikirlerini soylerler, ya kendilerinden veya yakin uzak akrabalardan bahis acarlar. Yaa banane ya, ne yapayim senin eltinin abisinin esi de ardarda iki cocuk dogurduysa... Bir sure sonra fikirlerine katilsam da katilmasam da basimi emme basma tulumba gibi sallayip her seye onay veriyorum. Ben de kalan ayranlari ve de copleri aceleyle cop kutusuna atmaya calisirken ayran yere dustu ve yeni aldigim pantolonu kirletti, tam da camasir makinesi bozukken... Hem kadinlar birken ikiye cikmasaydi belki o copleri de atmaz faaliyet yapmak uzere eve getirirdim!

Neyse ne, Secil ders arasinda bunlari okumak istiyor, kisa keseyim. Dunku yazimi internete bagli degilken yazmistim, baglaninca yarisi silindi ve deli oldum...

BU arada, Sabit Baba Kayanin babasidir, bilmeyenlere duyurulur!!!

Ve evet, hayat Seinfeld'deki gibi surup gitse coook hosuma giderdi.

Hiç yorum yok: