25 Ağustos 2008 Pazartesi

SU ELEKTRİK GAZ 25 mayıs 2006

Su dunyada vicdan azabinin insana yaptirmayacagi sey yoktur. Almak icin aylarca para biriktirdigin kiyafeti almaz da kalbini kirdigin arkadasina soyle oturakli bir hediye alirsin (bunu yapmadim), senin hatan yuzunden patrondan azar isitmis is arkadasinin bir kac gun yalakasi olursun (bunu yapmadim) veya son zamanlarda ilgilenemedigin cocuklarini onca is gucten kaytarip hayvanat bahcesine goturursun (bunu yaptim). Evet yaptim, ustelik henuz tasinmayi beceremedigimiz eve su saatinin takilmasi gereken saatlerde… Bu is icin evde bulunmamiza gerek olmadigini yaklasik 3 saat mobilyasiz/yiyecek iceceksiz/toz icindeki evin icinde kovalamaca oynadiktan sonra ogrendigim saniye arkama bakmadan gittim hem de. Hayvanat bahceleri guzeldir, tabi 4 yasinda filansan. Ama gunesli ve cekici bir gunde gidilen hayvanat bahcesi gozume Hyde park gibi gorundu. Orasini burasini gezdikten ve bir cay icmek icin oturduktan sonra suna karar verdim; burasi cok guzel, ama sadece bahce olarak. Sizce de oyle degil mi? Ankaranin hayvanat bahcesinde cimlere agaclara ve yollara hayvanlardan daha fazla ozen gosterilmis. Oyle ki bu hayvanlar da olmasa burasi mis gibi kokar valla dedirtiyor insana. Hele tam yanlarindan gecerken zebra kardes kendini yerlere ata ata bir gaz cikardi ki, aradan 15 dakika gecmis, biz zebra ve gazindan kilometrelerce uzakta cay icin bir yere oturmusken Suhanin burnunda hala o koku vardi.



Aklima Serdarin inziva hayalleri geldi. Gerci zebra yetistirmeyi dusunmuyorsa diger kotu kokulara alisir insan zamanla… Her neyse, biz orada kanguru/fil/Denizli horozu filan seyrederken su idaresi calisanlari da bu guzel gunden faydalanmak istemis olacaklar ki, donuste eve ugradigimizda musluktan hala bir tis sesi bile gelmiyordu. Ama cok dert etmedim inanin, cunku annem dun gitti ve icimde hala onun ektigi iyimserlik havasi dolasiyor. Bir zebra olamadim ki cikartayim…



Neyse ki cocuklarla tek yaptigimiz bu degildi, yani ilgilenmek derken zaten boyle bir seyi kastetmiyordum. Adlim kizimi karsima, neden buz patenine gitmek istemedigini sordum. Oyle bir kivirdi ki, konu hakkinda en kucuk bir fikri bile olmadigini anladim. Zaten sonunda bana catti, ben paten almis miyim ki o kaysin… Tanidik geldi di mi? Bir azar da oglumdan yedim… 3 yasinda artik yemegini kendisi yemesi gerektigini soylemistim ki, lafimi yarida kesip ama sen dedin getir de salonda yedireyim diye, Allah Allah dedi yuzume bakmaya bile tenezzul etmeden. Bu laf uzerine cocuklara fazla da yuz vermemek gerektigine karar verdim, baksaniza astariyla uzerime geliyorlar…



Dur bir yarin olsun da…

Hiç yorum yok: