25 Ağustos 2008 Pazartesi

GÜNEŞTE PİŞEN PİŞENE 2 ağustos 2006

Uzun zaman gecti degil mi? Ben buralarda, Caglanin deyisi ile "Kusodasi"nda gunes, deniz, havuz, rehavet (daha sayayim mi) icindeyken sizler nasilsiniz bakiim?

Bir suredir acayip merak ettigim bir sey var, bu konuda da eminim cahil otesiyim, yani internette neler donuyordur kimbilir ama soyle bir sey var aklimi karistiran; arkadaslar burada esimden, iki cocugumdan ve fazlasiyla mutevazi hayatimdan bahsederken neden ama neden surekli birileri cikip beni daha yakindan tanimak istiyor? Ya blogumu da mi okumuyorsun cahil kardesim, her degisik gordugun resme yakindan mi bakman lazim yani. Bak ben sana taa ayakkabilarin arkasindan, uygun bir mesafeden bakiyorum di mi, illa o ayakkabiyi kafana yiyeceksin...

Her neyse bu kadar onlarla ilgili yorumum. Sabahlari Cemberimde Gul Oya basladi, butun hayatim alt ust oldu. Eskiden haftada bir yayinlandigi icin dan diye carpmiyordu yuzume laflargoruntulermuzikler... Hayatimda bir top 5 varsa (canim her bir konunun top 5ini yaristirip en hakiki top 5 yaparsin ya hani) bu dizi aileden sonra 2.lige yerlesebilir.

Buradaki insanlari bazen gunes carpiyor, ya da ne bileyim havasindan suyundan yani tabiattan boyleler de ben gunese yoruyorum. Biri beni acayip sakin bir sahis olarak goruyor, oburu vay seni firildak diye karsiliyor. Bir anlattiklarini mutlaka ki ikinci kez anlatiyorlar, yani ikinciyle kalirsa o aksam buna da sukur diye bitiriyorsun duani. Cok hos bir adetimiz vardir ya, komsuda piser bize de duser derler hatta bazilari, nacizane kulunuz bu yaz en cok bu adetten faydalandi. Aman da aman bu komsularin hepsi mi guzel seyler pisirir, e kabul etmemek ayip, aliim ben tabagi hemen, yok yok sonra getiririm, ya cekil iste yiyecem, bir rahat yedirmedin be kardesim...

Aslinda bin tane sey var yazacagim, mesela Yildiz teyzemi ozellikle anlatmak isterim bir gun, oyle seyler yapiyor ki burada onu yazmamak hiyarlik olur.

Hadi ben denize gidiyorum, donucem...

Hiç yorum yok: