26 Ağustos 2008 Salı

EVET HAYIR BELKİ 26 aralık 2006

3 gun sonra dogumgunum...Hadiii, alkislasaniza. Durun durun gaz vereyim; 3 gun sonra dogumgununu kutlayacak arkadas icin bir alkiis. Oldu mu?

Ay bir heyecanliyim anlatamam, sanki ilk dogumgunum. Allahim ben 32 sene -tamam 33- nasil dayanmisim buna... Sorsaniz, hic bir hazirligim da yok hani. O gun ozel olacak ya, arkadaslarimi cagirmak istiyorum, ama rahat duramam ve bir seyler hazirlayacagim diye canimi cikaririm ki mumlari uflemek icin enerjiye ihtiyac var bilirsiniz. Yani yorulmadan, disaridan pasta vs almadan bunu yapmamin imkani yok. Yani ne yardan ne serden, boyle dusune dusune sakalim cikacak.

Bu arada tabi surpriz parti yapmasi icin Kayanin kafasini sisirmiyorum sanmayiniz. Nesi surpriz olacak ki bu saatten sonra diyor. Ama en azindan organizasyonu o yapabilir. Bir de yiyecekleri filan. Bir de suslemeleri... Allahim, cocuklar dogmadan once ben boyle bir insan degildim ya... Simdi onlara yapiliyor ya, ben de arada kaynarim nasil olsa diye dusunmustum. Olmaz mi? Tamam suslemeleri es gecebilirim, bir pastaya fitim aslinda. Boyle seyler istemek icin cok mu yasliyim arkadaslar? Hakkim yok mu kalpli pasta uzerindeki 33 mumu uflemeye? E tabi 33 tane, ben de isterdim 20sinde olmayi ve daha az mum uflemeyi ama;

33um ve dogumgunumu kutlamak istiyorum.

Anlasildi...

Hiç yorum yok: