20 Ağustos 2008 Çarşamba

BURADA HERŞEY SÜT LİMAN 3 nisan 2006

Biraz sakinlestim... E tabi fazladan 5 saat uyku ve cocuksuz bir gun beni epey acti. Acmasa ayipti. Bugunun bana dusundurdukleri sunlardi;

-Ben neden cogu zaman cumlelerime yani ile basliyorum, yoksa su gunlerde kendimden emin degil miyim ki?

-Yabancilarla tanismaktan bilmem ki neden kacarim. Turkce konusanlarla, Turk kulturu almis olanlarla bile cok sahane anlastigim soylenemez, o yuzden olmasin?..

-Evim denilen anlamsiz dergiyi sirf ucuz diye aldim valla ve icini karistirinca su laf aklima geldi "ucuz alacak kadar zengin degilim"

-Ama yine de cocuklar ari ve cicek kostumu istediklerinde kendim dikmeye karar verdim. Himmm, simdi ne alaka di mi? Yaraticiligimi uyandirdi, ya da sadece durttu diyelim cunku su an elime igne iplik almazsam biraz zor baslarim...

-Hala para gelmemis bankaya, 3 kere para cekecegim diye cikip bes parasiz dondum eve.

O kadar siradan ve sakin bir gundu ki benim icin... Hayaller kurdum, uyudum, yemek yedim. Sanirim sukunet beni aciktiriyor. Habire yiyecek bir seyler bulmak umuduyla buzdolabindan dolaplara aranmadigim yer kalmadi. Sonra Ebru aradi. Bir o ekstraydi valla. Onunla konusurken bir yandan da arabaya park yeri ariyordum, kapattik hala bulamadim, en sonunda eve cok yakin bir yere park edip Migrosa gidebildim, bayaa anlamli oldu yani.

Bugun kitapcida cocuk gelisimi kitaplarina bakasim geldi, indigo cocuklar diye bir kitap var, hic merak edip bakmamistim, simdi de kendimi zorlayarak baktim. 4 yasindaki bir cocuga annesi "korkusuz olman ne demek?" diye sormus, o da "ben kendime inaniyorum" demis. Bu da indigo oluyormus, boylece ogrendik.

Bu arada dunyada kac kalem kitap var haberiniz var mi? Ben gecen gun okudum ve okudugum an unuttum. Ama coktu, hem de pek cok...

Hiç yorum yok: